Revisionsbogholder og ejendomsadministrator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Til spændende stilling hos en af vores gode kunder søger vi en dygtig og erfaren bogholder med revisionserfaring samt erfaring inden for ejendomsadministration.

Er du kandidaten med erfaring inden for bogholderi, revision og administration, især relateret til ejendomsadministration og lejeforhold, så hører vi gerne fra dig snarest muligt.

Dine arbejdsopgaver:
Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:

  • Bogføring
  • Dokumenthåndtering
  • Debitor-/kreditorbogholderi
  • Momsregnskab
  • Rapportering
  • Diverse andre regnskabsmæssige opgaver.
  • Huslejeopkrævning
  • Håndtering af restancer
  • Varsling af lejeregulering
  • Behandling af opsigelser
  • Administration af lejekontrakter
  • Afregning ved fraflytning
  • Forbrugsafregninger
  • Huslejekontrol
Dine faglige kompetencer:

  • Du er uddannet bogholder eller har solid erfaring med bogholderi samt erfaring inden for ejendomsadministration, og meget gerne erfaring fra en lignende stilling
  • Kompetencer inden for ejendomsadministration og lejeforhold
  • Grundig kendskab til opgaver relateret til boligadministration og revisionsprocesser
  • Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver
  • Du har erfaring med IT på brugerniveau, herunder MS Office samt kendskab til regnskabsprogrammer som fx C5, Axapta eller Navision
  • Du har naturligt flair for tal, økonomisk sans og god regnskabsmæssig forståelse
  • Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne
  • Gode sprogkundskaber er en fordel, men ikke et krav.
  • Erfaring inden for EG Bolig, Strato, eller e-conomic
Om dig:

  • Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret
  • Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod
  • Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans
  • Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines
Ansøgning:
Udfyld ansøgningsformularen og vedhæft ansøgning og CV hurtigst muligt. Ansøgninger behandles løbende.

Løn afstemmes i samråd med kunden efter dine faglige kvalifikationer.

Ansættelsens varighed: Da kunden er ved at afhænde noget af virksomhenden, er ansættelsens længden pt ukendt.

Vil du gerne automatisk i betragtning til lignende stillinger, er du velkommen til at oprette dig på jks.dk/cv - så kontakter vi dig, når der er relevante jobs.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Haderslev/Vojens, Lysbjergvej, 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5960202

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet