Receptionist, kontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Receptionister søges til dynamisk arbejdsmiljø 
Vi søger to engagerede og serviceminded receptionister til vores afdelinger i hhv. Kolding og Vojens.  

Som receptionist vil du være det første indtryk af vores virksomhed, og derfor er det vigtigt, at du er imødekommende, professionel, serviceminded og har en positiv attitude. 

 

Arbejdsomfang

Begge receptioner betjenes af 2 medarbejdere, som deles om bemandingen i receptionens åbningstid, og som afløser hinanden ved ferie, fri og sygdom. 

Arbejdstiden er 30 timer om ugen fordelt på 4 dage, dog fuldtidsarbejde under ferie og ved sygdom. 

 

Arbejdsopgaver

  • Modtagelse af gæster og besøgende 
  • Håndtering af telefonopkald og henvendelser 
  • Booking af mødelokaler og andre faciliteter 
  • Håndtering af post og pakker 
  • Diverse administrative opgaver. 

 

Kvalifikationer: 

  • Erfaring fra lignende stilling er en fordel 
  • Gode kommunikative evner  
  • Evne til at bevare overblikket i travle situationer 
  • Grundlæggende IT-færdigheder og vant til at arbejde med Officepakkens programmer. 

 

Personlige egenskaber: 

  • Serviceminded og imødekommende 
  • Fleksibel og omstillingsparat 
  • Ansvarsbevidst og pålidelig. 

 

Vi tilbyder: 

  • En spændende og varieret hverdag i et dynamisk miljø 
  • Mulighed for personlig og faglig udvikling 
  • Dedikerede kollegaer og en positiv arbejdskultur med en uformel tone 
  • Ansættelsestidspunkt - Kolding er hurtigst muligt  
  • Ansættelsestidspunkt - Vojens maj-juni måned. 

 

Hvis du er interesseret i en af vores stillinger som receptionist, så send din ansøgning og CV senest d. 11. marts 2024. HUSK at skrive om du søger til vores lokation i Kolding eller Vojens eller måske begge steder. 

Vi holder løbende samtaler og ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. 

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at ringe til HR-chef Conni Tetens på tlf. 5142 7795. 

Vi glæder os til at høre fra dig! 

 

Hvem er vi - din nye arbejdsplads? 

Spiras er en fusion af tre stærke rådgivningsvirksomheder (LandboSyd, SLF og KHL) og tilhørende landboforeninger. Med godt 300 ansatte, en omsætning på ca. 225 mio. kroner samt knap 2.250 medlemmer er Spiras den største landboforening og den tredjestørste rådgivningsvirksomhed til landbruget i Danmark. Hos Spiras er målet at skabe rammer, der understøtter udvikling og giver værdi for vores kunder og medlemmer, baseret på troværdighed, faglighed og føling med samfundet. Vi vil samtidig være en attraktiv arbejdsplads, hvor medarbejderne er stolte af at være ansat, og hvor der via et stærkt professionelt arbejdsmiljø med fleksible arbejdsforhold er respekt for hinandens forskelligheder samt humor og plads til udvikling. Se mere på www.spiras.dk. 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (21-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Spiras, Billundvej, 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009130

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet