BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du interesse i at indgå i et effektivt team, som dagligt yder driftsstøtte til Forsvarets Materielhoveddepot? Er du forandringsparat og ser muligheder i den automatiseringsrejse vi er på? Så er det nu, du har muligheden for at søge stillingen som materielforvalter hos os.
Om os
Materielhoveddepotet i Skrydstrup er en del af Depotafdelingen under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse, Supply Chain Division.
Vi har ansvaret for at koordinere, varemodtage, lagerføre og klargøre materiel. Derudover har vi til opgave at optimere oplægning af materialer samt at modtage og oplægge nye.
Vi har en uformel tone, men samtidig sætter vi fagligheden højt, og yder en god og stabil service for vores kunder.
Om stillingen
Vi tilbyder et job, hvor du indgår i et mindre team af specialiserede kolleger. Teamets hovedopgave er at yde driftsstøtte til vores materielhoveddepot. Disse opgaver spænder vidt med alt fra støtte til kunder, samarbejdspartnere og medarbejderne på lageret.
Hverdagen kendetegnes ved mange uforudsigelige opgaver blandet med rutineopgaver. Du løser dagligt opgaver af driftsmæssig og logistisk karakter og har den dertil hørende sagsbehandling.
Opgaverne vil blandt andet være:
• At modtage og behandle henvendelser vedrørende leverancer af materiel
• Analyse og behandling af fejl, der opstår i den daglige drift ved Materielhoveddepotet
• Støtte og vejlede medarbejderne i eksempelvis SAP og håndterminaler
• Deltagelse i projekter vedrørende udvikling og opdatering af SAP
• Deltagelse i logistiske projekter, med henblik på en forbedret performance
Om dig
Du har en erhvervsfaglig uddannelse som lager- og logistikoperatør eller anden relevant erhvervsuddannelse med svendebrev/uddannelsesbevis inden for området.
Vi ser gerne, at du har gennemført minimum 1 obligatorisk fag og 1 valgfag fra akademiuddannelse med fokus på ledelse eller andet relevant på tilsvarende niveau. Såfremt du ikke har dette, skal du være klar på at tage disse fag på akademiniveau, da vi altid sørger for, at vore medarbejder er veluddannede til de opgaver, vi stiller dem.
Du er ligeledes rutineret bruger af SAP R/3, gerne SAP VM – IM – QM og PM samt Office pakken og har solidt kendskab til almindelige arbejdsprocesser i en logistisk virksomhed.
Som person er du en vellidt samarbejdspartner, der tænker helhedsorienteret. Det er vigtigt, at du er handlekraftig og formår at omsætte dine handlinger til resultater. Da vi til tider kan have travlt, er det ligeledes essentielt, at du kan bevare overblikket i pressede situationer.
Du er vant til at arbejde selvstændigt med planlægning og styring af dine opgaver.
Ansættelsesvilkår
Du bliver ansat og aflønnet i henhold til Organisationsaftale mellem Forsvarsministeriets Personalestyrelse og CO10 og Centralforeningen for Stampersonel for civilt ansatte under Forsvarsministeriets myndighedsområde inden for Centralforeningen for stampersonels forhandlingsområde.
Afhængigt dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
KONTAKT OG ANSØGNING
Vil du høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte afdelingsleder Tanja Jepsen Jessen på telefon 2555 2105.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesvilkår, er du velkommen til at kontakte HR-konsulent June Bastholm på telefon 3266 5470.
Ansøgningsfristen er den 12. december 2023, og samtaler afholdes umiddelbart derefter. Stillingen er til besættelse hurtigst muligt, gerne 1. januar 2024.
Vi vil bede dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed styrker opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabsmateriel og IT systemer. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer alt materiel og IT for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Skrydstrup, Lilholtvej , 6500 Vojens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5949388