BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en dygtig og alsidig kundeservicemedarbejder, som trives i en blækspruttefunktion med mange forskellige typer opgaver.
Ansvarsområder:
- Betjene kunder via telefon, e-mail eller chat, og give professionel og effektiv kundeservice
- Besvare spørgsmål, give vejledning og løse problemer for kunderne
- Bygge og opretholde positive kunderelationer gennem god kommunikation og service
- Håndtere reklamationer, retur- og andre kundeservicehenvendelser på en løsningsorienteret måde
- Registrere og opdatere kundedata og information i systemer og databaser
- Samarbejde med interne teammedlemmer for at sikre hurtig og nøjagtig løsning på kundesager
- Udføre administrative opgaver knyttet til kundeservice, for eksempel rapportering og opfølgning af månedsrapporter
- Har du gode regnskabs-/økonomievner, er dette også en fordel – men ikke et krav.
Kvalifikationer:
- Du bliver motiveret af og har lyst til at tage ejerskab for dine arbejdsopgaver.
- Vigtigt: flydende i tysk og engelsk, både skriftlig og mundtligt
- Gode kommunikationsevner og evne til at formidle kompleks information på en klar og forståelig måde
- Evne til at håndtere flere opgaver samtidig og prioritere arbejdet effektivt
- Motivation for at arbejde i en dynamisk og travl kundeservice afdeling – og være med at skabe et dynamisk arbejdsmiljø for dig og dine kollegaer.
- Godt kendskab til Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint) og evne til at lære nye systemer.
- Fleksibilitet og tilpasningsevne til at håndtere ændringer og udfordringer i arbejdsmiljøet
- Evne til at overholde deadlines, kalkulere med din tid i fht. opgaver og kunne arbejde med til tider pressede deadlines til kunderne.
- Lyst til at arbejde i team og har gode samarbejdsevner men kan samtidig arbejde selvstændigt tage opgaver på eget initiativ.
- Udadvendt og smilende, med evnen til at skabe en positiv oplevelse for kunder såvel som Kollegaer.
- Fast daghold – mandag til fredag – 25- 30 timer, mulighed for mere for den rette person, hvis dette ønskes.
- Mulighed for personlig og faglig udvikling samt vækst inden for kundeserviceafdelingen – og evt. økonomiafdelingen
Stillingen skal søges via linket her i opslaget.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JKS a/s, Haderslev/Vojens, Lysbjergvej 6, Hammelev, 6500 Vojens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153714&DepartmentId=19019&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860562