Kundeservicemedarbejder med blækspruttefunktioner søges til kunde i Haderslev

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig og alsidig kundeservicemedarbejder, som trives i en blækspruttefunktion med mange forskellige typer opgaver.

Ansvarsområder:

  • Betjene kunder via telefon, e-mail eller chat, og give professionel og effektiv kundeservice
  • Besvare spørgsmål, give vejledning og løse problemer for kunderne
  • Bygge og opretholde positive kunderelationer gennem god kommunikation og service
  • Håndtere reklamationer, retur- og andre kundeservicehenvendelser på en løsningsorienteret måde
  • Registrere og opdatere kundedata og information i systemer og databaser
  • Samarbejde med interne teammedlemmer for at sikre hurtig og nøjagtig løsning på kundesager
  • Udføre administrative opgaver knyttet til kundeservice, for eksempel rapportering og opfølgning af månedsrapporter
  • Har du gode regnskabs-/økonomievner, er dette også en fordel – men ikke et krav.

Kvalifikationer:

  • Du bliver motiveret af og har lyst til at tage ejerskab for dine arbejdsopgaver.
  • Vigtigt: flydende i tysk og engelsk, både skriftlig og mundtligt
  • Gode kommunikationsevner og evne til at formidle kompleks information på en klar og forståelig måde
  • Evne til at håndtere flere opgaver samtidig og prioritere arbejdet effektivt
  • Motivation for at arbejde i en dynamisk og travl kundeservice afdeling – og være med at skabe et dynamisk arbejdsmiljø for dig og dine kollegaer.
  • Godt kendskab til Office-pakken (Word, Excel, PowerPoint) og evne til at lære nye systemer.
  • Fleksibilitet og tilpasningsevne til at håndtere ændringer og udfordringer i arbejdsmiljøet
  • Evne til at overholde deadlines, kalkulere med din tid i fht. opgaver og kunne arbejde med til tider pressede deadlines til kunderne.
  • Lyst til at arbejde i team og har gode samarbejdsevner men kan samtidig arbejde selvstændigt tage opgaver på eget initiativ.
  • Udadvendt og smilende, med evnen til at skabe en positiv oplevelse for kunder såvel som Kollegaer.
Arbejdsbetingelser:

  • Fast daghold – mandag til fredag – 25- 30 timer, mulighed for mere for den rette person, hvis dette ønskes.
Karrieremuligheder:

  • Mulighed for personlig og faglig udvikling samt vækst inden for kundeserviceafdelingen – og evt. økonomiafdelingen
Ved spørgsmål er du velkommen til at kontakte Harriet fra JKS i Haderslev på tlf. 7353 5754.

Stillingen skal søges via linket her i opslaget.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JKS a/s, Haderslev/Vojens, Lysbjergvej 6, Hammelev, 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1601&ProjectId=153714&DepartmentId=19019&MediaId=4619&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860562

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet