BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at tage hul på en spændende karriere i offentlig administration? Vil du blive en del af en arbejdsplads, hvor civilt og militært samarbejde går hånd i hånd, og hvor trivsel og udvikling er i fokus? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kontorelev i kundeservicesektionen hos Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse i Skrydstrup.
Om os
Hos os bliver du en del af et team, hvor det civile og militære samarbejde skaber en anderledes og engageret hverdag. Vores kundeservicesektion er en del af Supply Chain Divisionen, og her holder vi depotet kørende med alsidige og udfordrende opgaver. Vi har et godt sammenhold, en uformel tone og masser af plads til grin.
Om stillingen
Din 2-årige uddannelse som kontorelev hos os bliver en kombination af skoleophold på IBC i Kolding og praktisk træning i kundeservicesektionen. Du får en grundig oplæring og kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver som:
• Reception
• Kommunikation
• HR og trivsel
• Planlægning
• Økonomi og organisationspolitik
Efterhånden som du lærer arbejdsopgaverne, får du større selvstændighed, men dine kollegaer står altid klar til at støtte dig. Uddannelsen afsluttes med en fagprøve om et emne, du selv vælger.
Om dig
Vi leder efter en, der er nysgerrig, glad og har interesse i at lære. En positiv tilgang og engagement i opgaveløsning af høj standard er væsentlige træk for at trives hos os! Du har måske bestået en af følgende uddannelser:
• EUX Business
• STX, HF, HTX (inkl. 5 ugers EUD-forløb)
• HHX
Hvis du har en anden baggrund, kan ny mesterlære også være en mulighed.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem Skatteministeriet og Offentlig Ansattes Organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Er du 18 år vil lønnen, det første år, være på 14.877,58 kr. pr. måned. Er du 25 år vil lønnen være 21.303,42 kr. pr. måned. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.
Er du nysgerrig?
sektionschef Dorte Gade på telefon 25 55 20 10 eller HR medarbejder Maja Svenningsen på telefon 24 67 45 17.
Det samme gælder hvis du har spørgsmål vedrørende løn- og ansættelsesvilkår. Her er du velkommen til at kontakte HR-konsulent Mathias Fonskov på 7281 9121.
Søg stillingen ved at klikke på linket og vedhæfte ansøgning, CV, eksamensbevis og evt. realkompetencevurdering.
Er du 25 år, skal du huske at vedhæfte realkompetencebevis. Hvis ikke du har en realkompetencevurdering, kan du få udarbejdet den på en skole, som udbyder uddannelsen. Hvis du ikke kan nå at få udarbejdet en realkompetencevurdering, kan du tage den med til en eventuel samtale, alternativt kan skolen udarbejde en til en mulig ansættelse.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Ansøgningsfrist og proces
Vi har ansøgningsfrist den 27. november 2024
Vi ønsker at byde dig velkommen den 1. december 2024 eller efter aftale
Om Supply Chain Division (SCD) Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ”vugge til grav”.
FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Ca. 950 af FMI’s 1.900 medarbejdere er ansat i Supply Chain Division (SCD). Medarbejderne er fordelt på ca. 45 adresser rundt i hele landet med hovedsæde i Aarhus. SCD er en moderne logistisk virksomhed, som dagligt forsyner de danske soldater med alt fra snørebånd til køretøjer. Opgaverne er mange og spænder blandt andet over lagerstyring, forsyningskapacitet og lokalindkøb. SCD er en serviceorienteret virksomhed, som lægger stor vægt på kundeorientering og konkurrencedygtighed.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Flyvestation Skrydstrup, Lilholtvej , 6500 Vojens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6148288