Intern Salgs- og Projektkoordinator til CERTEX Danmark i Vojens

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en kommunikativ og løsningsorienteret person med en passion for salg og kundeservice? Drømmer du om en spændende rolle i en global virksomhed, hvor du er det kommercielle bindeled mellem et innovativt projektteam og vore kunder? Hvis ja, så er dette job måske noget for dig!

Certex er Europas førende leverandør af løfteudstyr med mere end 130 års erfaring i branchen. Vi tilbyder et bredt udvalg af produkter og tjenester til en lang række industrier, herunder:

·         Vindenergi/Renewables
·         Byggeri
·         Industri
·         Offshore Olie & Gas

I Danmark har vi hovedkontor i Vojens samt afdelinger i hhv. Nørresundby, Esbjerg, Middelfart og Hvidovre. Vi er en del af en omfattende international organisation med kontorer i 19 lande fordelt over hele verden. Dette giver os adgang til et væld af ressourcer, ekspertise og et globalt netværk af partnere. Som et resultat af dette kan vi altid tilbyde vore kunder, der alle opererer globalt, de bedste løsninger, skræddersyet til deres specifikke behov.

Som salgs- og projektkoordinator i vor Renewables afdeling i Vojens vil du have en central rolle i at støtte vort salgsteam og sikre en effektiv projekthåndtering. Du vil have kontakt med både kunder og leverandører og være ansvarlig for en række forskellige opgaver, herunder:

·         Koordinering af salgsaktiviteter: Du vil I tæt samarbejde med vor account manager udarbejde tilbud, koordinere møder og præsentere løsninger for kunder.

·         Projektledelse: Du vil sammen med vore Project Managers have det kommercielle ansvar for at planlægge, koordinere og følge op på projekter fra start til slut.

Du kommer til at :

·         Udarbejde og følge op på tilbud i vort ERP- og CRM system
·         Være intern backup for vores Key Account Manager
·         Være intern salgsbindeled mellem kunderne og vort tekniske projektteam i forbindelse med udviklings- og projektopgaver

Du bliver en del af en inkluderende og veldrevet arbejdsplads, hvor vi er gode til at grine sammen i hverdagen. Vi sætter god trivsel i højsædet. Samtidig er vi alle fagligt stolte og vi er gode til at hjælpe og støtte hinanden i forbindelse med de opgaver vi møder.

Derudover er vi fleksible omkring tilpasning af arbejdstider og tilbyder eventuelt mulighed for hjemmearbejde efter nærmere aftale.

·         Du sætter pris på at give en god kundeservice
·         Du kan håndtere mange forskellige opgaver og har en god analytisk sans 
·         Du er vant til at kommunikere professionelt med kunder på både dansk og engelsk – i skrift såvel som i tale
·         Du har allerede opbygget erfaring fra en lignende rolle
·         Du har måske teknisk flair og eventuelt erfaring med tekniske løsninger, gerne til maskinindustrien
·         Du er vant til at arbejde i ERP og CRM-systemer

Sådan ansøger du

Interesseret?

For at komme i betragtning, skal du blot maile dit CV med ”salgskoordinator” i emnefelt til: flemming.wolf@certex.dk

Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte Flemming Wolf på tlf.nr. +45 73202156

Vi indkalder til samtaler løbende, så er du interesseret opfordrer vi til du er hurtig med at kontakte os.

Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

CERTEX Danmark A/S , Trekanten 6-8, 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5994495

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet