Initiativrig indkøber søges til teknologisk produktionsvirksomhed i Vojens

dato

Har du styr på leverandørdialog, logistik og indkøbsprocesser – og trives du i en rolle med både drift og udvikling?

Vi søger en struktureret og initiativrig indkøber til en spændende stilling i en teknologisk stærk produktionsvirksomhed med base i Vojens.

Virksomheden er en specialiseret produktionsvirksomhed med mange års erfaring inden for metalindustrien. Produktionen foregår med høj grad af tilpasning og kvalitet, og kunderne findes både i Danmark og internationalt. Her er fokus på langtidsholdbare relationer – både med kunder, leverandører og medarbejdere. Organisationen er flad og uformel, og beslutningsvejene er korte.

Som indkøber bliver du ansvarlig for både strategisk og operationelt indkøb af varer og komponenter til produktionen. Du kommer til at arbejde tæt sammen med både produktion, lager, teknisk afdeling og ledelsen, og du får en central rolle i optimering af forsyningskæden.


Arbejdsopgaver
  1. Dagligt indkøb af materialer, komponenter og hjælpemidler
  2. Udvikling og vedligeholdelse af leverandørsamarbejder
  3. Opfølgning på ordrer, leveringstider og priser
  4. Lager- og disponeringsstyring i samarbejde med lager og produktion
  5. Deltagelse i optimering af indkøbs- og logistikprocesser
  6. Pris- og leverandørforhandlinger
  7. Registrering og vedligeholdelse i ERP-system
  8. Indkøb af reservedele og tekniske hjælpemidler til produktionen

Faglige Kvalifikationer
  1. Erfaring fra lignende stilling i produktions- eller industrivirksomhed
  2. Kendskab til ERP-systemer og indkøbsmoduler (f.eks. C5, NAV, Business Central el.lign.)
  3. Stærke IT-kundskaber – især Excel og evt. datadrevet opfølgning
  4. Du behersker dansk og engelsk i skrift og tale
  5. Erfaring med tekniske produkter og produktionsunderstøttende indkøb er en fordel

Personlige kvalifikationer
  1. Du arbejder selvstændigt og struktureret
  2. Du har overblik og kan håndtere flere opgaver samtidig
  3. Du trives i en rolle med ansvar og beslutningskraft
  4. Du er forhandlingsvant og har et naturligt købmandskab
  5. Du er fleksibel og en god holdspiller, der værdsætter samarbejde

Særlige forhold
  1. En spændende og alsidig stilling i en solid og teknisk stærk virksomhed
  2. Gode kollegaer og et miljø med høj faglighed og god humor
  3. Mulighed for at præge og udvikle indkøbsfunktionen
  4. Løn efter kvalifikationer

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Sarah Schelke, gennem mail kontor@jobteam.dk mærket SAS-SVI-U18.

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  1. Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  2. Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  3. Eventuel opstartsdato
  4. Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

Opret dig i vores system - Temponizer:

JobTeam er et rekrutterings bureau, der matcher virksomheder med medarbejdere. Bemærk, at oprettelse i systemet ikke er en direkte jobansøgning, men giver os mulighed for at kontakte dig, hvis vi får en relevant jobmulighed, der passer til dine kvalifikationer.

Klik her for at oprette dig.

Når du opretter en profil, tager vi højde for følgende:

  1. Max 30 minutters transporttid fra din bopæl til din kommende arbejdsplads
  2. Dine lønforventninger
  3. Din profil præsenteres anonymt for vores kunder.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, , 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-05-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/491e3f52-86ef-434e-aac2-937e48bfa740

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet