BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kontorelev med speciale i offentlig administration med start den 15. januar 2024.
Om os
Du bliver en del af kundeservicesektionen hos Supply Chain Divisionen i Skrydstrup. Kundeservicesektionen er en del af Depotafdelingen under Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse. Vi er en blanding af civile og militære medarbejdere på depotet, og kombinationen af dette fører til en spændende og anderledes arbejdsplads i Forsvaret.
I kundeservicesektionen har vi en bred vifte af administrative opgaver, der alle er med til at holde depotet kørende. Vores hverdag er præget af stor alsidighed, fleksibilitet og ofte høj kompleksitet i opgaverne. Den diversitet vil vi gerne afspejle i det hold vi stiller. Vi er derfor sammensat på tværs af uddannelse, alder og rang.
I kundeservicesektionen har vi engagerede kollegaer og en uformel omgangstone med masser af plads til grin. Vi har et godt sammenhold og en chef der lytter til sine medarbejdere. Vi har gode muligheder for kompetenceudvikling og fokus på trivsel.
Om stillingen
Hos os får du en bred og alsidig administrativ 2-årig uddannelse, der veksler mellem skoleophold og praktisk uddannelse. Hos kundeservicesektionen vil du opleve en masse forskellige og spændende opgaver. Du vil blandt andet møde opgaver inden for:
• Reception
• Kommunikation
• HR
• Planlægning
• Trivsel
• Organisationspolitik
• Økonomi
Du får naturligvis en grundig oplæring, blandt andet gennem vores gode onboardingprogram og du vil have de mest hjælpsomme kollegaer. Gradvis får du mere og mere selvstændige opgaver, men dine kollegaer står altid parat til at hjælpe, uanet opgavens omfang.
Når du ikke er hos os, er du på skole. Skoleopholdene foregår på IBC i Kolding. Opholdene er fordelt over de to år, du er elev hos os. Du vil blive undervist i Kommunikation, administration, økonomi, politik og organisation. Som afslutning på uddannelsen skal du skrive en fagprøve om et valgfrit emne.
Om dig
Du har bestået/består en følgende:
• EUX Business
• STX, HF, HTX inkl. 5 ugers EU's forløb.
• HHX
• HG (grundforløb fra handelsskolen) med kvalifikationer til kontoruddannelsen med specialer bestået før 1.august 2025
Du er en succes hos os, når du fra start viser motivation i dagligdagen, kvalitet i opgaveløsning samt et godt humør. Vi sætter de gode relationer i højsædet, da de er grundstenen i at vi lykkes med vores mange tværgående opgaver. Vi forventer endvidere, at du tager ansvar for og dermed også præger de opgaver, du bliver stillet over for og har en engageret og serviceminded tilgang.
Du må meget gerne være nysgerrig af natur, en rigtig humørbombe og det er vigtigt at du har lyst til at lære og udvikle dig gennem hele forløbet.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning sker i henhold til den enhver tid gældende fællesoverenskomst mellem skatteministeriet og offentlig ansattes organisationer – Det Statslige Område (OAO-S-fællesoverenskomsten) og organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og IT-medarbejdere. Er du 18 år vil lønnen, det første år, være på 14.877,58 kr. pr. måned. Er du 25 år vil lønnen være 21.303,42 kr. pr. måned.
Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.
Som ansat i Forsvaret er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal blandt andet kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.
Kontakt og ansøgning
Vil du vide mere om SCD materielhoveddepot som arbejdsplads og det at være elev her hos os, så kan du kontakte sektionschef Dorte Bonde på telefon 25 55 20 10 eller HR medarbejder Maja Svenningsen på telefon 24 67 45 17.
Har du spørgsmål til løn og ansættelsesforhold er du velkommen til at kontakte HR-konsulent ved Forsvarsministeriets Personalestyrelse, Liv Malene Rasmussen på telefon 32 66 55 57.
Ansøgningsfristen er den 08. december 2023. Vi forventer at holde samtaler umiddelbart efter ansøgningsfristens udløb. Stilling er til besættelse pr. 01.01.2024 eller snarest herefter.
Vi vil bede dig søge stillingen via linket. Hvis det ikke er muligt for dig at scanne og vedhæfte relevante dokumenter, må du gerne tage dem med til en eventuel samtale.
I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.
Om Supply Chain Division (SCD) Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) har, som styrelse under Forsvarsministeriets koncern, det overordnede ansvar for koncernens materiel- og informatiksystemer fra ”vugge til grav”.
FMI har ca. 1.900 medarbejdere. Omkring 1.400 er civile, imens 500 er militære. Ca. 950 af FMI’s 1.900 medarbejdere er ansat i Supply Chain Division (SCD). Medarbejderne er fordelt på ca. 45 adresser rundt i hele landet med hovedsæde i Aarhus. SCD er en moderne logistisk virksomhed, som dagligt forsyner de danske soldater med alt fra snørebånd til køretøjer. Opgaverne er mange og spænder blandt andet over lagerstyring, forsyningskapacitet og lokalindkøb. SCD er en serviceorienteret virksomhed, som lægger stor vægt på kundeorientering og konkurrencedygtighed.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Haderslev Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen ved FSN Skrydstrup, Lilholtvej , 6500 Vojens
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5947846