Bliv faglig medarbejder hos 3F Vojens og vær med til at gøre en forskel for vores medlemmer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Da en af vores faglige medarbejdere desværre er stoppet, søger vi en ny faglig medarbejder til den offentlige gruppe i afdelingen.

Hvem er vi:
3F Vojens er en lokal forankret fagforening med ca. 3.000 medlemmer. Vi er 13 medarbejdere fordelt på flere faglige brancheområder, A- kasse, Socialrådgiver og administration mm.

Arbejdsopgaver som faglig medarbejder                                                                                                         
Dine primære arbejdsopgaver vil bestå af faglig sagsbehandling og servicering af medlemmer og tillidsvalgte inden for det offentlige, samt arbejde med overenskomst dækning, opsøgende arbejde og organisering inden for brancheområdet mm.

Vi ønsker af dig:                                                                                                                 
At du har et afklaret forhold til fagbevægelsen, samt at du har kendskab til den offentlige gruppe. Du må meget gerne have flair for IT, samt gode formuleringsevner såvel skriftlig som mundtlig. Det vil være en fordel hvis du kan engelsk og evt. tysk.

Det er et arbejde hvor du kommer i kontakt med mange mennesker og har flere forskellige samarbejdspartnere både internt og eksternt, derfor skal du gerne være udadvendt og have gode samarbejdsevner. Du skal kunne arbejde selvstændigt og være struktureret samt have overblik. Det er vigtigt, at du kan opbygge en god og positiv relation til medlemmerne.

Hvad kan vi tilbyde dig:                                                                                                             
Vi tilbyder gode løn og arbejdsforhold, samt relevante kurser og mulighed for overlap med faglig fra offentlig gruppe.

Sidste ansøgningsfrist:                                                                                                                        
Ansøgningen skal være modtaget senest fredag den 18. oktober kl. 12.00. via mail vojens@3f.dk 
Vi forventer at afholde samtaler i uge 46 og 47.

Ansættelse med start mandag den 06. januar 2025.

Henvendelse kan ske til Formand Britta H. Nielsen eller Jørg Wallis på tlf. 70300894.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Haderslev Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Faglig Fælles Forbund 3F Vojens, Allegade, 6500 Vojens

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6122978

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet